REGULAMIN OBIEKTU SŁOWIŃSKI RAJ

REZERWACJA OBIEKTU
Dokonując rezerwacji na stronie internetowej wyrażają państwo zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych serwisu slowinskiraj.pl. Dane są przetwarzane w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności  i przebywania na terenie obiektu Słowiński Raj, zlokalizowanego w Smołdzińskim Lesie. Osoba dokonująca rezerwacji i wpłaty potwierdza, iż zapoznała się z warunkami regulaminu i je akceptuje. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu Słowiński Raj. Regulamin dostępny jest na stronie www.slowinskiraj.pl oraz w obiekcie.

PRZYJAZDY GOŚCI
  1. Przyjazdy gości do obiektów odbywają się w godzinach 16:00 ( klucze przechowywane są w kasetce z kodem). W momencie przybycia do obiektu gość zobowiązany jest do okazania ważnego dokumentu tożsamości.
  2. Godzina zakwaterowania gościa ustalana jest na dobę przed planowanym przyjazdem drogą telefoniczną 509 309 959 , a sms z kodem do kasetki z kluczami przesyłany zostanie w dniu przyjazdu.
  3. Gość otrzymuje 1 komplet kluczy od obiektu. W przypadku zagubienia kluczy Gość zostaje obciążony kwotą 200zł
  4. Przedłużenie pobytu należy zgłosić telefonicznie, mailowo lub osobiście. Przedłużenie pobytu nastąpi w miarę możliwości.
  5. Nieruchomość w trakcie pobytu oraz po zakończeniu nie może być podnajęta ani oddana przez Gościa osobie trzeciej.
WYJAZDY GOŚCI
  1. Wyjazdy gości odbywają się w godzinach 8:00-10:30. Istnieje możliwość ustalenia indywidualnej godziny wyjazdu, zgłoszenie tego faktu musi nastąpić przed godziną 8:00. W takim przypadku naliczana będzie dodatkowa opłata. Nieuzasadnione przedłużenie godziny wyjazdu gościa lub pozostawienie swoich rzeczy bez wcześniejszego ustalenia równoznaczne jest  za zapłata za kolejną dobę.
  2. Klucze należy zostawić w kasetce z kodem.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
  1. Dzieci poniżej 18 lat powinny znajdować się na terenie obiektu pod nadzorem opiekunów prawnych, którzy są za nich odpowiedzialni i ponoszą pełną odpowiedzialność prawną i materialną za wszystkie szkody powstałe w wyniku działań podopiecznych.
  2. Zabrania się używania grzałek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenie obiektu.
  3. Każdy obiekt wyposażony jest w wolnostojący piec stalowy-koza. Zabrania się stawiania przedmiotów na rozgrzanym piecu, używania i przechowywania podpałek płynnych, palenia własnym niedostosowanym opałem skutkującym zadymieniem pomieszczeń. Gość odpowiedzialny jest za prawidłowe użytkowanie pieca-kozy i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego korzystania z pieca przez siebie lub gości tam przebywających.
  4. Zabrania się używania grilla na tarasie.
  5. Każdorazowo Gość opuszczający domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.
  6. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Złamanie tego zakazu skutkuje na zapłacenie kwoty 500zł.
  7. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia w obiekcie lub zniszczenia jego wyposażenia, powstałe z winy Gościa lub winy odwiedzających go osób i będą rozliczane przy wymeldowaniu według wyceny sporządzonej przez Właściciela.
  8. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.
  9. Gość podczas pobytu nie może dokonywać zmian umeblowania i wyposażenia pomiędzy obiektami.
  10. Śmieci oraz inne odpady należy składować w pojemniku znajdującym się w części frontowej obiektu przy ulicy(wiata śmietnikowa)
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje, awarie i ich skutki od niego nie niezależne jak również nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione przez Gościa w domku i na terenie obiektu.
  2. Przedmioty pozostawione przez Gościa na terenie obiektu, po zakończeniu pobytu nie będą przechowywane.
  3. Parking  przeznaczony dla Gości jest bezpłatny i niestrzeżony.
  4. Gość ma prawo zgłosić reklamację osobiście, telefonicznie lub pisemnie.
  5. Reklamacje nie mają wpływu na termin trwającego pobytu i wysokość opłaty.
  6. Zarządca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na reklamację do 14 dni od daty zgłoszenia